Banesikring AS kontrollerer Norges jernbaner med hjelp av 24onoff

Banesikring AS leverer konsulenttjenester innen sikkerhet rettet mot entreprenører som jobber innen jernbanesektoren. De trengte et system som kunne optimalisere bedriften, og i 2013 tok de kontakt med 24onoff. - Vi så behovet for at ansatte og innleide på en enkel ryddig måte kunne føre timer slik at bedriften til enhver tid hadde oversikt over forbrukt tid på de ulike prosjekter og bruke dette som fakturagrunnlag, sier daglig leder Ståle Welde. På utkikk etter noe brukervennlig Med et system som leverer rett ut av "boksen", gikk det raskt å komme i gang. - Vi var på utkikk etter et elektronisk timeregistrering system som er enkelt å bruke for den enkelte bruker, samt et system hvor man betaler for det man har behov for, sier Ståle, og fortsetter, - Prøveperioden var meget bra. Support hos 24onoff tok kontakt og fulgte opp underveis slik at systemet ble optimalisert til vårt behov. Raskere fakturering Når timelister leveres, sorteres, og summeres automatisk, er det en smal sak å fakturere både raskere og mer nøyaktig. - Først og fremst forenklet 24onoff oversikten over medgått tid på mannskap, samt bedret fakturagrunnlaget, sier Ståle videre. - 24onoff er enkelt i bruk og gunstig i pris, da vi betaler for det vi har behov for, og ikke for masse tilleggsmoduler som er «inkludert» men ikke relevant for vårt bruk Lett å tilpasse Rikelige tilpasningsmuligheter i systemet fører til at systemet enkelt kan formes etter bedriftens behov. - Det beste med systemet er at man får en leverandør som leverer det vi har behov for samt er grei å få kontakt med slik at man kan drøfte løsninger/oppsett av programvaren som gir den beste løsningen for bedriftens behov, sier Ståle avslutningsvis.

logo banesikring
Timeregistrering mobil

Banesikring AS kontrollerer Norges jernbaner med hjelp av 24onoff

Banesikring AS leverer konsulenttjenester innen sikkerhet rettet mot entreprenører som jobber innen jernbanesektoren. De trengte et system som kunne optimalisere bedriften, og i 2013 tok de kontakt med 24onoff. - Vi så behovet for at ansatte og innleide på en enkel ryddig måte kunne føre timer slik at bedriften til enhver tid hadde oversikt over forbrukt tid på de ulike prosjekter og bruke dette som fakturagrunnlag, sier daglig leder Ståle Welde. På utkikk etter noe brukervennlig Med et system som leverer rett ut av "boksen", gikk det raskt å komme i gang. - Vi var på utkikk etter et elektronisk timeregistrering system som er enkelt å bruke for den enkelte bruker, samt et system hvor man betaler for det man har behov for, sier Ståle, og fortsetter, - Prøveperioden var meget bra. Support hos 24onoff tok kontakt og fulgte opp underveis slik at systemet ble optimalisert til vårt behov.

Timeregistrering pc og mobil

Raskere fakturering Når timelister leveres, sorteres, og summeres automatisk, er det en smal sak å fakturere både raskere og mer nøyaktig. - Først og fremst forenklet 24onoff oversikten over medgått tid på mannskap, samt bedret fakturagrunnlaget, sier Ståle videre. - 24onoff er enkelt i bruk og gunstig i pris, da vi betaler for det vi har behov for, og ikke for masse tilleggsmoduler som er «inkludert» men ikke relevant for vårt bruk Lett å tilpasse Rikelige tilpasningsmuligheter i systemet fører til at systemet enkelt kan formes etter bedriftens behov. - Det beste med systemet er at man får en leverandør som leverer det vi har behov for samt er grei å få kontakt med slik at man kan drøfte løsninger/oppsett av programvaren som gir den beste løsningen for bedriftens behov, sier Ståle avslutningsvis.

Lett å komme i gang, enkelt å bruke.

Ingen forpliktelser. Krever ikke kredittkort.

Lett å komme i gang, enkelt å bruke.

PRØV GRATIS NÅ

Ingen forpliktelser. Krever ikke kredittkort.