Vil du bli en del av dette teamet?

Se på oss da. Selvfølgelig vil du det.

Vi ser etter en hjelpsom og teknisk dyktig Customer Success Consultant.

Om rollen

Som Customer Success Consultant (CSC) vil du fungere som en pålitelig rådgiver og gi en eksepsjonell kundeservice til våre kunder rundt om i Norge og Skandinavia.

Du vil lede vår relasjon til kunden etter salget for å forbedre den total brukeropplevelse, produktbruken og tilby relevante råd og veiledning. Dette har som mål å sikre kundelojalitet og gjenkjøp.

Dette er den perfekte rollen for deg som liker å hjelpe; med god evne til å identifisere kundebehov, snakke samme språk, og være en samarbeidspartner for våre kunder.

Dine daglige oppgaver vil bestå av:

  • Møter med kunder for å gi veiledning (hovedsakelig via skjermdeling, men noen i person også).
  • Samle tilbakemeldinger fra kundene, og videreføre dette til de riktige personene i teamet.
  • Være en teknisk ekspert, inkludert feilsøking og finne kreative løsninger.
  • Gi support via telefon, e-post og chat.

Hvilken person vi leter etter:

Du vil være vår åttende medarbeider i Norge, og vil være en del av en salgsavdeling som har høye standarder i alle arbeidsoppgaver, evnen til å se muligheter og ha det morsomt på jobb.

Om deg:

  • Lidenskap for kunder og problemløsing.
  • Track record for vellykket utvikling og styring av kundeforhold.
  • Detaljorientert og gode evner til å drive oppfølging.
  • Evne til å tolke kundedata og trender.
  • Motivert til å vokse og lære i din rolle.
  • Sterke presentasjonsferdigheter.
  • Høyere utdanning er positivt, men ikke et krav.

Interessert? Fyll inn skjemaet under for å sende en søknad: