Customer Success Manager | Ledige stillinger i 24onoff

Vi ser etter en serviceinnstilt og empatisk Customer Success Manager (CSM)

Om 24onoff

24onoff lager programvaren som sørger for en stolt og ansvarlig byggindustri. Vi har laget en løsning som hjelper håndverkere mer effektivt og trygt med å bygge hus, hytter, sykehus og kontorer over hele Norge.

Du vil bli en del av et energisk og uformelt team sammensatt av oss i 24onoff og fagpersoner hos vår største eier, Norselab. Som vår sjette medarbeider blir du en viktig medspiller for vår salgsavdeling. Vi arbeider etter høye standarder, og verdsetter høyt vår evne til å fokusere på løsninger og ha det morsomt på jobb.

24onoff har nylig gjennomført en emisjon som rigger oss for rask, videre vekst. Spennende aktiviteter som rebranding, produktlanseringer og internasjonal satsning står på tapetet.

Om rollen

Som Customer Success Manager (CSM) vil du fungere som en pålitelig rådgiver og gi en eksepsjonell kundeservice til våre kunder i Norge og Skandinavia.

Du vil bygge vår relasjon til kunden etter salget for å forbedre den totale brukeropplevelsen og tilby relevante råd og veiledning. Dette har som mål å sikre at kundene får en fantastisk opplevelse med produktet over tid, slik at de blir lojale kunder - og ambassadører for vårt produkt.

Dette er den perfekte rollen for deg som finner glede i å hjelpe andre med å lykkes; du har teft for å identifisere kundebehov, du snakker kundenes språk og du evner å være en samarbeidspartner for dem.

Dine daglige oppgaver vil bestå av:

  • Yte veiledning for kundene, hovedsakelig via skjermdeling, men noen ganger også i fysiske møter.
  • Gjennomføre onboarding, webinarer og være en generell støttespiller for kundene
  • Være en 24onoff ekspert; du er god på feilsøking og evner å finne kreative løsninger som sikrer at kunden er fornøyd.
  • Identifisere trender i tilbakemeldingene fra kundene, og jobbe med produktavdelingen slik at det kan utvikles løsninger i tråd med kundenes behov.
  • Arbeide på tvers av våre ulike fagområder (salg, marketing, produkt) for å sette inn tiltak hos kunder vi er i ferd med å miste.

Dette ser vi etter

Personlige egenskaper:

  • Du har lidenskap for kundefokus og problemløsing.
  • Du er empatisk både i private og profesjonelle settinger.
  • Du kan vise til resultater for vellykket utvikling og styring av kundeforhold.
  • Du vet at detaljer teller og sørger for at alle kunder får god og tett oppfølging.

Kvalifikasjoner:

  • Du har erfaring med (eller interesse for) å tolke kundedata og trender.
  • Du motiveres av å lære nye ting og vokser raskt inn i nye roller.
  • Du har solide kommunikasjonsferdigheter.
  • Du både snakker og skriver utmerket på norsk og engelsk.
  • Høyere utdanning er positivt, men ikke et krav. Vi legger mest vekt på relevant erfaring og motivasjon.

Vi tilbyr:

  • Grundig opplæring
  • Tydelige rutinebeskrivelser og nyttige støtteverktøy
  • Gode utviklingsmuligheter for deg som leverer resultater over tid
  • Kantineordning med god og variert mat
  • Et hyggelig og sosialt arbeidsmiljø
  • Lyse og moderne lokaler på Skøyen i Oslo som vi deler med Norselab og deres startups
  • Lønn etter avtale, og mulighet for medeierskap

Stillingstype: Heltid.

Søknadsfrist: 1. August 2020. Vi vurderer søkere fortløpende og forbeholder oss retten til å gjøre ansettelsen omgående dersom vi finner riktig person.

Slik søker du:

Klikk her » for å sende oss en e-post med din søknad og CV.