• Android
  • iOS
  • PC
  • Lønnsarter og Visma Lønn integrasjon

    Kort fortalt:

    1. Lønnsarter.
    2. Visma Lønn integrasjon.
    3. Endret uttak av timelister og valg av innhold.
    4. Oppsummerte arbeidstimer uten reise og overtid i PDF-rapportene.
    5. Manuell input av antall vareforbruk, med plass for 2 desimaltall.
    6. Søk i kundeliste på mobil.
    7. Administrator kan endre eget antall feriedager.
    8. Alle lister på mobil sorteres nå alfabetisk.
    9. Sikkerhetsoppdateringer.

    1. Lønnsarter.

    Nå går det raskere å kjøre lønn med hjelp av lønnsarter for timer, kjøring og overtid.

    Man kan blant annet la ansatte velge selv når de fører timer, eller sette en standard lønnsart for en eller alle ansatte. Mulighetene er mange for å tilby et oppsett som passer alle.

    Trykk her for å lese mer om hvordan det fungerer.

     

    2. Visma Lønn integrasjon.

    Med lønnsarter på plass er det på tide å lansere vår første integrasjon (flere er på vei).

    Slå på Visma Lønn via «Innstillinger – Integrasjon», så kan man velge det som format for å laste ned timelister som raskt og enkelt kan importeres inn i lønnssystemet.

    Bruker du et annet lønnssystem? Si ifra på chat eller e-post, så øker sjansen for at det blir neste system vi støtter. 

    3. Endret uttak av timelister og valg av innhold.

    Innholdet i timelisten man laster ned blir nå definert av kolonnene man har valgt i timelistevisningen i systemet.

    Dette erstatter «Skjul kolonner»-vinduet som tidligere dukket opp når man trykket på «Last ned rapport».

    Hvis man for eksempel ikke trenger oppsummering av timer som er fakturert i rapporten, så skjuler man bare kolonnen fra timelistevisningen før man laster ned.

     

    4. Oppsummerte arbeidstimer uten reise og overtid i PDF-rapportene.

    I oppsummeringen i PDF-rapporten kan man nå også se antall arbeidstimer hvor reise og overtid er ekskludert.

     

    5. Manuell input av antall vareforbruk, med plass for 2 desimaltall.

    En gladnyhet for de som kjører massetransport eller jobber med varer som krever antall med desimaler.

    Der systemet før var begrenset til ett desimaltall når man skrev antall i vareforbruk (f.eks «1.5»), kan man nå bruke to desimaler (f.eks. «1.54») for økt nøyaktighet der det trengs.

    Dette gjelder også for mobil, hvor man nå skriver inn antall manuelt istedenfor å legge til en og en med hjelp av knapper.

     

     

    6. Søk i kundeliste på mobil.

    En ganske selvforklarende tidssparer for de med lange kundelister.

     

    7. Administrator kan endre eget antall feriedager.

    Nå kan administrator endre både ansattes antall feriedager, så vel som sine egne. Bare gå inn på Ansatte-siden og trykk på eget navn, så får man nå opp et redigeringsvindu.

     

    8. Alle lister på mobil sorteres nå alfabetisk.

    Vi har jobbet mye med lister de siste månedene, for å gjøre valg av kunder og prosjekter så raskt som mulig.

    Tidligere har vi introdusert listesøk og «nylige», og denne gangen har vi sortert listene alfabetisk, slik at det er lettere å finne oppgaver, varer, prosjekter og kunder man kanskje ikke husker navnet på i farta.

     

    9. Sikkerhetsoppdateringer.

    Forskjellige tiltak «under panseret» som bidrar til et sikrere og bedre system for alle.

     

    Har du innspill og tilbakemeldinger? Ta kontakt på chat nede i høyre hjørne, eller send oss en e-post.

    – 24onoff-teamet

    You Might Also Like

    Legg igjen en kommentar

    Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *